jag lider med dom som inte brinner för någonting.

shuleluluuu!!

ÄR MAN GLAD ?! OHYES, DET ÄR MAN MINSANN ! för en viss klara roos är hos mig, hehehe. meeega saknad har hon varit. men iaf, igår när vi skulle hem från oxelösund, så åkte vi in till nyköping, och jag köpte mig en Nikon D40 :), sen fortsatte vi till linköping och plockade upp klara, sen blev det filmtittande i bilen, och därefter Lager 157, det blev inte så mycket inköpt, en tunika, scarfs, trosor, men kommer säkert lite bilder på det sen. när jag har tid, eller OM jag har tid..

men idag är det lördag, vaknade sent, och idag blir nog inte så mycket gjort, kanske drar och hyr någon film eller laddar hem, eller något sånt åt det hållet, och har myskväll. vill se klart twilight filmen, och den filmen har ine klara sett heller.
sen på måndag blir det växjö, shoppa loss, ohyes!

hade bra. ♥ ciao.


moi und klaaaraa :>

Något på hjärtat?
Postat av: Elleen

då har vi likadana kameror (?) xD

2008-12-27 @ 21:22:21
URL: http://elleenlindvall.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Jotack, allt e fint med mig :) Har hunnit med födelsdag o lite annat.. thihi.. och snart är det ju nyår! Läängtar! Hoppas att allt e bra med dig idag? KRAM

2008-12-29 @ 20:50:41
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0