GOD JUL!

aa, nu sitter jag här uppe i oxelösund, lite mer julkänsla än vad det var hemma, för det snöar minsann lite grann, och om en timme ungefär är det kalle anka, inte för att jag tycker det är speciellt bra, men det är ju tradition som sagt ! och kusinerna, alva och anton är det ju bara ett MÅSTE att se för dom.

och eftersom vi ska stanna här till fredag, och det var då klara och elin skulle komma till mig, så kanske vi plockar upp dom på hemvägen, om det nu blir som jag vill. haha, elin var iaf sugen på det och klara med!  vi kommer dock få trängas sönder i bilen, men det är ju inga probs, vi har ju trängts i en stuga på typ 12 kvadratmeter i flera veckor. så det lär ju fixa sig.

..men det jag ville säga med detta inlägg är god jul, så GOD JUL FI

Något på hjärtat?
Postat av: Anonym

GOD JUL!

2008-12-24 @ 14:31:55
URL: http://thildeee.blogg.se/
Postat av: lovairvinghögberg;

vad bra! :)

2008-12-24 @ 20:02:30
URL: http://lovairving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0