det är helg mina damer och herrar!

Helouw.
Lucia igår, och jag var inte med, eftersom det inträffade vissa förhinder, kände mig dock inte bra heller. så stannade hemma, sov bort hela dagen typ, kollade även på två harry potter filmer. grymt bra är doM ! men men.. sen så på kvällen var det ett sånt tjat om att dra till tif, så ringde tea, så kom den kvinnan hit och vi drog till tif. :) rätt mycket folk där, och hyfsat kul faktiskt.. sen så blev det att ta med mig en viss macke hem, som även fyllde år igår, GRATTIIISS LIKSOM! ♥
vaknade för någon timma sen, macke har dragit hem, för dom skulle ha kalas, men han kommer även ikväll.

nu ska jag ta och äta något! HEJ HOPP !


bilder från sommaren !

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0