25:e (N)

fick just veta att afasi och filthy som skulle spela på balders den tionde januari, inte kunde då och skulle ha en större spelning i malmö, vilket gjorde mig grymt depp, eftersom jag är inte hemma när julbalders är !

men va ska man göra åt saken.
jag har iaf suttit och skrevit julkort nu, hihi, inte för det är speciellt roligt så man jublar, men det  är ändå en tradition, som man har vid jul, och då så hade jag ändå inget bättre för mig just nu, har dock inte skrivit till så många, dom närmsta och dom man alltid fått av tidigare år.


och blondinbellas nya tv-dagbok, var ingen höjdare enligt mig. tyvärr.. det ända hon sa typ var hur mycket hon hatade att diska och städa, jag menar vilken människa gör inte det ? :) men aa, good start, eller.?
dom som såg det, bra eller ?

nu ska jag snart sova, för ska till skolan imon!  puss.

Något på hjärtat?
Postat av: Dreamday

nej blondinbellas var det värsta jag sett...tyvärr. tror inte hon blir mer uppskattad för det.bara mer känd kanske..

2008-12-15 @ 23:14:36
URL: http://dreamday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0