ONSDAG.

DAGENS HUMÖR :   dugligt, varit en ganska seg dag men det funkar. läget under kontroll alltså.

jappjapp, nu har jag minsann skaffat ny blogg, eftersom det hände lite skumma grejer med min förra. Den blev invaderad av någon annan, så aa, vill ni kolla in vad jag snackar om ,  www.sandrahanzen.blogg.se   men aa..    idag har jag varit i skolan och så, redan mycket plugg och läxor och shiet efter typ en vecka, vilket jag verkligen inte uppskattar. hemskt är det faktiskt, men vad gör man ?  det är väl bara göra det. Sen klockan 6 blev det även cykeltur till gympan, det spöregnade och så, men det var iallefall första träningen nu efter sommarlovet. Gabbe & Adde var även där också. dom livar som sagt alltid upp stämningen så det var kul. och nu blir det lite plugg och sånt.     ..och min fars regler uppskattar jag INTE just nu.

förövrigt har jag och jacob bestämmt att det blir utomlands nästa år till sommarn. (:
vi vet inte riktigt vart vi ska ännu och så, men det fixar



JAG HAR ÄVEN SKAFFAT MIG NY FAVORIT LÅT.  helt underbar, fisken har good stuffs alltså ;)

Chords - The luckiest man alive



Något på hjärtat?
Postat av: ADAM!

Fisken igen... haha jag ger fan upp nu !

2008-09-01 @ 17:18:49
Postat av: Sandi.

hahaha, aldrig ;) FISKEN GILLAR VI !

2008-09-02 @ 16:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0